ANSALANKA

Ansalanka-audiopeli on mahtava irtiotto tiimillesi uniikin pulmanratkonnan parissa!

virkistyspäivä
Cream with Cassette Tape Music Logo (6).

Ansalanka-audiopeli on pakopeli, joka pelataan toimistolta tai työpisteiltä käsin! Kuunnelman tavoin toimiva audiopakopeli tuo työpäivän keskelle hauskaa yhteisöllistä tekemistä ja haastaa tiiminne toimimaan pulmanratkonnan parissa vain rajattuja aistejanne käyttäen.

Miten se tapahtuu?

Sopikaa tiiminne kanssa yhteinen peliajankohta.

Soitamme teille sovittuna ajankohtana ja pelin alussa käydään ohjeet ja toimintatavat läpi yhdessä pelinvetäjän kanssa.

Pelin kesto on 2h josta

10 minuuttia ennen peliä käytetään ohjeistuksen antamiseen.

20 minuuttia pelin jälkeen käytetään ryhmän onnistumisen reflektoimiseen yhdessä pelinvetäjän kanssa

Pelin alussa pelinvetäjä kertoo pelin senkertaisen skenarion ja kuvailee lähtötilanteenne, jonka jälkeen pulmaa ratkotaan tekemällä muistiinpanoja, kysymällä tarkkoja kysymyksiä ympäristöstä ja tutkimalla saatavilla olevia asioita, jotka vievät tarinaa eteenpäin.

Tarinan edetessä saatte myös ratkontaan tarkoitettuja elementtejä viestillä/sähköpostitse.

 

Yrityksille

Tuo yksikkösi testaamaan yhteistyötaitojanne audiopakopelin pariin! Kahden tunnin mittainen hauska sessio auttaa piilevien lahjakkuuksien löytymistä ja sisäisten suhteiden kehittämistä. Johtajuus-taitojen ja konfliktien hallintaa sekä ongelmanratkaisua vaativien tilanteiden laatikon ulkopuolista ajattelua.

Mitä tarvitsette?

  • Kynän ja paperia

  • Sovitun peliajan pelinvetäjämme kanssa.

  • Rauhallisen paikan, jossa kuulette kunnolla/ kuulokkeet.

  • Jos pelaat suuremmassa ryhmässä tarvitset laitteen, jossa on kaiutinmahdollisuus tai sovelluksen kuten Teams joka tukee ryhmäkeskusteluja.

  • Lataa puhelimesi ja varustaudu laturilla ennen pelin alkua.

Fabula%20(16)_edited.png
BUNKKERI

Budjettimatkasi Brutoviaan saa yllättävän käänteen ja löydät itsesi lukittuna sodanaikaisesta bunkkerista!

Miten sinne päädyit ja kuinka pääset ulos?

  • Ohjeistus
  • Peli
  • Reflektointi

2h

Pelin hinta määräytyy ryhmän koon mukaan

Pahin painajaisesi on ollut aina jäädä jumiin hissiin.

Pahempaa on kuitenkin jäädä hissiin, jonka ovien avautuessa et koskaan tiedä mitä on edessä!

HISSI
  • Ohjeistus
  • Peli
  • Reflektointi

2h

Pelin hinta määräytyy ryhmän koon mukaan

Palaat kesäyönä kotiin isotätisi tylsiltä sukujuhlilta kun, autosi sammuu tienposkeen.

Puhelimessasikaan ei ole kenttää avun soittamiseen syrjäisellä metsätiellä.

Jotenkin kotiin olisi kuitenkin päästävä!

JÄRVI

2h

  • Ohjeistus
  • Peli
  • Reflektointi
Pelin hinta määräytyy ryhmän koon mukaan

Kysy lisää suurempien ryhmien peleistä ja elämyksistä!